2010年8月9日星期一

無聊 quiz の魷魚定墨魚

吓?乜魷魚唔係就等於墨魚咩?

……究竟烤的是 cuttlefish 抑或魷魚 ?

梗係唔係啦!雖然有D墨魚 (cuttlefish) 俗名都係叫做魷魚 (squid),但係佢地其實係兩類唔同嘅生物,不過我唔係生物學家,所以唔好問我點樣分。有興趣的,可讀以下網頁:
睇完有關解釋,你就會發覺,都唔係咁難分者。

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 

魷魚 
墨魚 


魷魚墨魚

更正啟事:唉呀,搞錯了,原來左八、左十二跟右一都是既非魷魚,亦非墨魚的頭足綱生物,不過我也懶得修改了。

後話

我:「阿嫲,你知唔知點分魷魚同墨魚呀?」
嫲:「梗係知啦!」
我:「真係?快D埋來試下呢個!」

(過了一會)

嫲:「(左二)呢隻……好似係蟹嚟噃。」
我:「…… 唔係呀,剩係估魷魚抑或墨魚呀。」

(又過了一會)

嫲:「(右二)吓?呢條香腸咁嘅?!」
我:「(想哭狀)…… 唔係呀,都話咗係估魷魚抑或墨魚呀,我重以為煮熟咗你就認得出添。」

(又過了一會)

嫲:「(左十一)呢隻……」
我:(作奸笑狀)
嫲:「『白炸』嚟過喎。」
我:「(雙腳朝天)救命……」

沒有留言: